VI Trobada de tions en imatges

132 tions i Tiones de totes les edats, mides i condicions de tot Catalunya s’han tornat a reunir en la VI Trobada de Tions de la nostra escola, per col·laborar, un any més, amb la marató de TV3. Enguany la recaptació ha estat de 805 euros.

Moltes gràcies a tothom per fer que aquesta trobada hagi resultat, un any més, tot un èxit d’acollida i participació, però unes “gràcies” molt especials als pares i mares de la Comissió de festes per l’organització de la Trobada, qui a més, amb algunes famílies voluntàries, han treballat des de fa dies per tenir tot l’espai apunt que avui lluïa amb les decoracions fetes pels alumnes de l’escola. Moltes gràcies perquè sabem que molts de vosaltres fa dies que no sembla que feu una altra cosa i que heu estat més hores a La Vitxeta que a casa vostra.

Fotografies i vídeo realitzat per dos col·laboradors de la Vitxeta.net. Moltes gràcies Antonio i Galo! Ho podeu visualitzar en dues galeries d’imatges diferents.

Si voleu conèixer més d’aprop les activitats de l’escola, feu-vos col·laboradors.

Podeu veure més fotografies a través de l’original Fotocaixa de la Trobada de tions