26 de gener a 2/4 de 3

Recordeu que teniu el Programa de la Festa del vot i que els actes comencen a 2/4 de 3 per a les famílies.

I recordeu que:

Des de l’AMIPA mantindrem el servei d’activitats extraescolars i d’acollida, tot i que amb una petita modificació al principi.

Així doncs, a les 16h els nens i nenes d’extraescolars dels dijous, participaran de la foto aèria conjunta, amb els seus monitors i després aniran a fer l’activitat fins a l’hora habitual. La recollida dels nens i nenes es realitzarà com és habitual.

En cas que tota la família vulgueu participar de la Festa des de l’inici i que els vostres fills i filles no facin l’activitat extraescolar, us agrairíem que ens aviséssiu a través del correu electrònic amipalavitxeta@gmail.com, el telèfon 977 33 08 83 o presencialment al despatx de l’Associació.