Un matí amb la Maria Castanyera

Aquest divendres dia 28 d’octubre al matí, la nostra estimada Maria Castanyera ha vingut a visitar-nos a La Vitxeta per portar-nos les castanyes de Prades i desitjar-nos una bona Castanyada.

A les 9 del matí, l’alumnat de 1r i de 2n l’han rebut al vestíbul de l’escola, i tot seguit ha anat a veure totes les classes d’educació infantil. Mentrestant alguns voluntaris i voluntàries de la Comissió de Festes de l’escola, torraven castanyes i preparaven paperines fetes pels grans de l’escola, per poder repartir després de la ballada de danses tradicionals.

Quantes emocions i com ens agrada aquesta visita que ens fa un cop a l’any. Gràcies Maria Castanyera!

Fotografies realitzades per una mare col·laboradora de la Vitxeta.net. Si voleu conèixer més d'aprop les activitats de l'escola, feu-vos col·laboradors. Mireu l'enllaç: Col·laboradors.net