Tràiler de “Cap a una Comunitat d’Aprenentatge”

Us presentem en primícia el tràiler de la segona part de la pel·lícula Cap a una Comunitat d’Aprenentatge que hem estat gravant i editant aquesta setmana passada, i que es visionarà com a gran estrena el proper dijous 26 de gener, després dels parlaments a l’escola a 2/4 de 3, segons el Programa de “La festa del vot”.

Els protagonistes són tots els nens i nenes de l’escola, més els voluntaris que durant aquestes dues darreres setmanes han participat en unes experiències pilot a les aules de grups interactius.

S’han organitzat 15 sessions de grups interactius amb més de 50 voluntaris. Tota una experiència que hem registrat, i dels milers de clips que n’hem gravat, hem fet una selecció d’aquells que exemplifiquen algun dels aspectes que ens aporta aquest tipus d’organització a l’aula.

A la galeria d’imatges podreu veure algun d’aquests moments, no tots, però des d’aquí volem agrair molt la tasca de tots els voluntaris (mares, pares, germans i avis) que han volgut ser partíceps d’aquesta experiència. Entre tots hem après molt i hem iniciat un camí.

A la pel·lícula Cap a una Comunitat d’Aprenentatge també es mostra el treball de Tertúlies literàries que des del curs 13-14 s’està implementant a l’escola i, que cada any es va ampliant a nous cursos, fins enguany que s’iniciarà des de P4.

Però què són les Tertúlies? Com es fan? A la pel·lícula podreu veure els alumnes de cicle superior en plena acció.

NO US HO PODEU PERDRE!!