Tallers de Flors de Bach a 6è

Un curs més treballarem la intel·ligència emocional amb tallers de Flors de Bach. Aquesta experiència ja es va iniciar el passat curs amb els alumnes de 4t i, enguany s’ha pensat en fer-ho amb els nens i nenes de 6è.

Aquesta roda de tallers es va iniciar el passat 13 de novembre, amb una durada de 45 minuts i s’anirà repetint al llarg de tot el curs amb una periodicitat d’una vegada al mes.

En aquests tallers es treballaran les emocions amb diferents dinàmiques, perquè els vostres fills aprenguin a reconèixer com se senten, ja sigui a nivell personal i en grup, per tal de tendir, d’una manera natural, cap a l’equilibri dels alumnes.

Les Flors de Bach formen part de les teràpies complementàries, descobertes pel Dr. Bach (metge anglès) el 1940, estan recomanades per l’OMS i actualment els Col·legis d’Infermeria les comencen a incloure com a tècniques pal·liatives d’infermeria.

El treball es realitzarà al voltant de les 12 flors tipus amb diferents dinàmiques amb l’objectiu principal de reconèixer les seves emocions (por, ràbia, tristesa, cels, impaciència,…). Tot aquest treball forma part de l’àrea d’educació en valors.

Aquests Tallers es duen a terme en diferents escoles de les nostres comarques amb resultats positius. Una mare de l’escola,  infermera de professió i amb formació en teràpies naturals, s’ha ofert a fer aquests tallers. Esperem que els vostres fills i vosaltres amb la seva experiència en gaudiu.

Al final portaran un dossier amb el que han aprés per compartir-ho amb vosaltres, i una crema feta amb la seva flor per poder fer-vos massatges.