Taller de maquetes

Els alumnes de quart estem elaborant unes maquetes a classe. El treball va començar després de les vacances de Nadal. En la primera sessió vam realitzar un esbós del nostre projecte i el vam portar a casa per tal de poder concretar i organitzar conjuntament amb la nostra família la tasca.

Vam buscar materials de tot tipus per poder utilitzar i una vegada recollit va ser el moment d’iniciar el nostre projecte.

Cada dilluns els nens i nenes de 4tB i cada dimecres els nens i nenes de 4t A gaudim de les sessions de plàstica. Transformem materials en edificis, cases, vehicles; amb pintures i papers de colors transformem un tros de cartró o fusta en magnífiques ciutats o pobles amb encant. També en estadis de futbol, en estacions de tren o en aeroports. I mil idees més.

Compartim les sessions amb les nostres famílies i la seva ajuda ens va molt bé i per això els hi donem les gràcies.

Aviat podreu visitar l’exposició.

L’exposició ja està al vestíbul de l’escola i es podrà visitar a partir de dijous 17 de març a les 15.45. Els alumnes de l’escola la podran visitar per classes entre dijous 17 i divendres 18 de març. Us hi esperem! Gràcies