Sortida 14 de febrer a les Trinxeres de la batalla de l’Ebre – Castell de Miravet

EXCURSIÓ PER LA RUTA DE LES TRINXERES DE LA BATALLA DE L’EBRE – CASTELL DE MIRAVET.

El proper dia 14 de febrer es realitzarà la següent sortida de la Comissió Excursionista de l’AMIPA de la nostra escola. Aquesta vegada es recorrerà la ruta de les Trinxeres de la Batalla de l’Ebre – Castell de Miravet.

El recorregut consisteix en 2,45 hores a pas de família resseguint una ruta circular de 4 Km de distància i amb un desnivell aproximat d’uns 200m.

Com en les anteriors sortides, hi haurà dos punts de trobada per als interessats:

–> a les 9h al pàrquing de l’escola, o a les 10h a la plaça del poble de Miravet.

Els participants, nenes o nens amb acompanyant, poden inscriure’s mitjançant la nova adreça de la comissió excursionismevitxeta@gmail.com.

L’esmorzar i el desplaçament al punt de sortida en cotxe corren a càrrec de cada participant. Després de la sortida els participants que ho desitgin poden quedar-se a dinar en alguna zona verda del poble, proveint-se també cada participant del dinar respectiu.

Som-hi!

Secció Excursionista de la Vitxeta