Segona Jornada: La Vitxeta es mou pel pati – 8 de maig

Famílies vitxetes,

Després de l’èxit de la Primera Jornada La Vitxeta es mou pel pati del passat diumenge 10 d’abril, on nens i nenes, pares i mares, avis i àvies, i mestres vam començar a transformar els nostres patis, i després de l’estrena i de la bona rebuda de les diferents actuacions (zones de trobada i circuitspissarres i carreteresjocs pintatscuinetes), us animem a participar en una segona jornada matinal el proper diumenge 8 de maig a les 10 del matí.

I ara què? En aquesta segona jornada de treball volem dur a terme la plantació d’arbres i arbusts al pati d’infantil i al pati de primària, així com alguns retocs a les actuacions ja fetes.

“Pas a pas creix el verd, i creixen escenaris”  Carme Cols i Pitu Fernàndez – El Safareig

Per això us convoquem a tots i totes, petits i grans, amb ganes de treballar i de passar-ho bé. Aquest és un projecte viu i obert a tothom. Animeu-vos a participar! Mou-te pel pati!

Si podeu, porteu pales, aixades, carretons i regadores, tant de jardí com de joguina.

Els forats per a la plantació s’hauran fet prèviament a la Jornada, i tindrem repartida la terra, l’adob i la vegetació als llocs on s’hauran de plantar.

Hi haurà…
taller de plantació
pica-pica i vermut per a tots els assistents

I si encara no la teniu, podreu comprar la samarreta La Vitxeta es mou pel pati que ja va omplir de colors la primera jornada.

Gràcies! Us hi esperem!

Qualsevol dubte, aclariment, suggeriment… pativitxeta@gmail.com

Més informació sobre la plantada a Què plantarem?

Comissió de Pati – AMIPA Escola La Vitxeta

Per poder tirar endavant aquesta idea d’incloure els espais exteriors com a espais d’aprenentatge i creixement dels infants, hem comptat amb la valuosa col·laboració i ajuda de la Carme Cols i en Pitu Fernàndez, mestres promotors del projecte “El safareig” sobre l’ús educatiu dels espais exteriors a l’escola; com també amb el suport i col·laboració de l’AMIPA, l’equip directiu, l’alumnat de l’escola i tota la comunitat educativa, així com de l’Ajuntament de Reus.