Primera Jornada Pedagògica “La Vitxeta es mou pel pati”

El proper 12 de març, coincidint amb la Tercera jornada de pati a l’escola, es durà a terme la Primera Jornada Pedagògica “La Vitxeta es mou pel pati”.

Aquesta jornada representa un avenç per al nostre projecte donat que suposa obrir les portes a persones i col·lectius externs a l’escola. Així doncs, volem donar a conèixer la història i el procés del projecte del pati des dels seus inicis fins a la data d’avui, així com també volem compartir les il·lusions, els dubtes i els interrogants que suposa iniciar un procés de transformació de l’espai exterior d’una escola.

La jornada s’adreça a totes aquelles persones i col·lectius (escoles, tècnics, escoles bressol, agrupacions…) que tinguin interès a conèixer de primera mà el projecte de pati de La Vitxeta i que vulguin compartir un espai de reflexió i debat sobre experiències de pati a altres centres.

Comptarem amb la participació de la Carme Cols i el Pitu Fernàndez de l’Associació El Safareig, associació que tantes vegades ens ha donat suport i ens ha assessorat en el nostre procés, i a qui volem agrair la seva inestimable ajuda des d’aquestes línies.

Aprofitem per fer-vos a mans el programa de la jornada, que tindrà un preu de 10€ per participant, i us emplacem a fer-ne la màxima difusió per tal d’ajudar-nos a fer créixer un projecte tan viu com el del nostre pati!

Aquesta jornada és paral·lela a la Jornada de treball oberta a totes les famílies de l’escola, on no cal inscripció prèvia ni cap ingrés.

Programa de la Jornada:

* 09-09:30h: Benvinguda, acreditacions i entrega de material

* 09:30-10h: Presentació de la jornada, programa i professionals reconeguts.

* 10-11:30h: Projecció del projecte La Vitxeta es mou pel pati + Espai de reflexió i debat

* 11:30-12h: Pausa-cafè

* 12-13:15h: Visita als espais i participació a la Tercera jornada de treball “La Vitxeta es mou pel pati”

* 13:15-14h: Cloenda i tancament de la jornada

Per qüestió d’aforament les places són limitades, així doncs els que volgueu participar heu de formalitzar la inscripció, segons aquestes dues opcions:

Si ets docent de la Generalitat de Catalunya, pots fer-ho des de l’apartat de formació xtec, o aquest enllaç, ja que està reconeguda com formació permanent del professorat.

Si ets membre de qualsevol altra institució o col·lectiu, omplint el següent formulari:

Us hi esperem!!! Fins aviat!!