S’apropen les Activitats Extraescolars…

Aquesta setmana ha arrencat el curs 2021-2022 i ja hem pogut viure els primers dies de classe, de Temps de Migdia, acollides, etc… Però encara falta que comencin les activitats extraescolars! A continuació, compartim amb vosaltres algunes informacions al respecte:

– Les activitats extraescolars començaran a partir del dilluns 4 d’octubre, a excepció de les sessions d’instrument de l’activitat de Música que començaran la setmana vinent, a partir del dia 20 de setembre.

Graella d’activitats extraescolars

– Després del període estival, hi ha hagut moviment en les activitats extraescolars, si cliqueu a sobre de “LLISTAT DISPONIBILITAT PLACES” podreu veure la disponibilitat de cada activitat per si podeu estar interessades en alguna d’elles:  LLISTAT DISPONIBILITAT PLACES

– Fa uns dies vam publicar l’oferta de l’activitat d’Anglès. A hores d’ara, FALTEN INSCRIPCIONS per engegar la majoria de grups. Es deixarà fins al DIVENDRES 24 DE SETEMBRE com a data límit per a la inscripció. Si no s’arriba a l’alumnat mínim necessari, malauradament, no es podran obrir els grups en qüestió.

– En les activitats extraescolars es barrejaran infants de diferents cursos i classes, és per això que durant les sessions, TOTS ELS INFANTS HAURAN DE PORTAR LA MASCARETA (sense excepció). En activitats físiques i esportives a l’exterior on es pugui assegurar la distància es farà perquè se la puguin treure.

– L’horari d’inici de les extraescolars de tarda, tornarà al previ a la pandèmia. Per tant, totes les activitats que tenen lloc a l’escola tornaran a començar a les 16h. Les activitats realitzades fora de l’escola, de moment, segueixen mantenint els horaris.

Per qualsevol consulta, dirigiu-vos a través del correu extraescolarsvitxeta@gmail.com