Representació de la llegenda de Sant Jordi

Avui dijous 21 d’abril, tots els alumnes i mestres de l’escola han assistit a l’estrena de la representació de la llegenda de Sant Jordi, una obra de teatre en la qual han participat alguns alumnes de P3 fins a 6è, i algunes famílies voluntàries de l’escola.

[su_quote] Després de molts divendres d’assaigs, pares, mares i fills han sigut actors i actrius, guionistes, han creat decorats, i han preparat els vestuaris. Un gran treball d’equip.[/su_quote]

La tarda començava amb els darrers preparatius i uns quants nervis. Uns pregoners molt especials han anat per les classes a buscar el públic.

Un projecte artístic molt enriquidor i divertit, coordinat i dirigit amb molt d’entusiasme per la professora de l’extraescolar de teatre i mare de l’escola, Maria Bravo. Gràcies Maria per la teva dedicació i per l’entusiasme que encomanes.

Gràcies a tots i feliç Sant Jordi!

Fotografies realitzades per una mare col·laboradora de la Vitxeta.net. Si voleu conèixer més d’aprop les activitats de l’escola, feu-vos col·laboradors. Mireu l’enllaç: Col·laboradors.net