Reportatge classes obertes d’activitats extraescolars

Les darreres setmanes del primer trimestre i com ja és habitual, l’AMIPA va oferir a les famílies la possibilitat d’assistir a diferents classes obertes i poder gaudir d’actuacions organitzades per part de les diferents activitats extraescolars que es realitzen a l’escola. Molt bona feina i moltes gràcies a tots i totes que ho heu fet possible.

A continuació us compartim 3 vídeos on podreu veure l’actuació de dansa dels alumnes de P4 a 1r, i el concert per part de tot l’alumnat que participa a les diferents extraescolars de música.

Aquestes gravacions han estat realitzades per un pare col·laborador de la nostra web. Moltes gràcies Jaume!

Si voleu col·laborar amb nosaltres amb reportatges fotogràfics o amb qualsevol altre tipus de col·laboració, no dubteu a posar-vos en contacte amb la nostra comissió lavitxeta.net@gmail.com. Moltes gràcies