Projecte Special Guests – 2n trimestre

Aquesta setmana tanquem el cicle trimestral de contes a l’aula d’anglès que aquest curs, i com ja hem fet en els darrers 6 cursos, algunes famílies de segon han vingut a explicar com a contacontes; han estat els nostres special guests. Un total de 7 famílies (podeu veure les fitxes resum). A principis del tercer trimestre continuarem amb la roda de contes i més convidats especials.

Amb els nostres Special guests hem compartit activitats quotidianes, i han pogut veure com treballem i com utilitzem la llengua, però alhora ens han explicat un conte en anglès que després hem treballat a l’aula. Aquest conte sempre ha estat escollit d’acord amb la programació del curs. Els pares i mares que han participat d’aquesta experiència han estat molt importants, han estat molt bons acompanyants de l’aventura d’aprendre, i ens han despertat moltes emocions, molt favorables per a l’aprenentatge.

Podeu conèixer millor aquest projecte al següent enllaç: English at home and back to school. A love story

Si valorem allò que aprenen els nostres fills de llengua anglesa a l’escola, eduquem i ensenyem molta llengua. Obrir l’escola a les famílies és obrir molts cors, molts ulls, moltes orelles, moltes boques…

Gràcies a tots i totes els que ho heu fet possible.

Malauradament per qüestions horàries no totes les famílies es poden organitzar per assistir a aquestes sessions, és per aquest motiu que us animem també a visitar aquest bloc d’anglès de l’escola per poder veure instants que s’esdevenen a l’aula, moments d’aprenentatge que anem compartint amb vosaltres.

Aquí us deixem una galeria d’imatges, però abans uns vídeos-resum de cada experiència. Si en voleu més detalls podeu trobar-ne al bloc d’anglès de l’escola, amb l’etiqueta “Special Guests”: English at home – bloc d’anglès