Primer Consell d’alumnes curs 19-20

Aquest dimecres 16 d’octubre s’ha celebrat el Primer Consell d’Alumnes d’aquest curs a la sala de mestres.

El Consell d’alumnes està representat per un membre de l’equip directiu de l’escola, en aquest cas per la Cap d’Estudis Cristina Gil i les coordinadores de cada cicle, així com un delegat/da de cada classe. En aquest primer Consell han participat: 1rA Aleix, 1rB Lluc, 2nA Aina i Pere, 2nB Oriol, 3rA Emma, 3rB Eloi, 4tA Adriel, 4tB Joel, 5èA Adrià F., 5èB Clàudia M., 6èA Adam i 6èB Xavier i Enrique.

Cada classe escull el seu representant, que a les assemblees de la seva classe recull les propostes i queixes dels seus companys/es i les  explica a les reunions. El mateix alumne informa al seu grup sobre els acords presos. Les propostes es deriven a les persones o cursos indicats i es retorna a la següent reunió.

Quan sorgeix un tema, es dóna la paraula als consellers que volen parlar del mateix, fins que el tema queda tancat i es pot passar a una altra qüestió.

Moltes gràcies consellers perquè heu fet molt bona feina!