Primer Consell d’Alumnes 2016-2017

El dia 27 de setembre es va fer la primera sessió de Consell d’Alumnes d’aquest curs. Està format per un/a delegat/ada de cada grup d’alumnes de primària, per les mestres cordinadores de cada cicle, pel cap d’estudis i  per la directora.

Els/les delegats/des del primer consell són els següents:

• Martí Freitas i Martí Nolla de 1r
  • Clàudia Pinel i Marina Fernández de 2n
  • Eva González i Ariadna Martinez de 3r
  • Martí Casassús i Hugo López de 4t
  • Lola Tremps i Daniel Xifré de 5è
  • Hafsa Haddouche i Helena Rodes de 6è

En aquestes reunions, els representants de cada classe aporten les propostes del seu grup que consideren inportants per la millora del funcionament de l’escola. Entre els membres del Consell es decideix què queda com a norma i què no. De tot el que es diu, se’n pren nota i es porta a cada classe perquè tothom n’estigui informat.

Cada un/a dels/de les delegats/des representa a la seva classe durant dos consells consecutius. D’aquesta manera, ho podran ser més nens i nenes si ho volen ser.

Ens ha agradat molt. Al principi teníem molta vergonya, però al final vam poder parlar tranquil·lament. Ens agrada molt que el conssell es reuneixi a la sala de mestres perquè  no hi anem mai.

Helena Rodes 6èA i Hafsa Haddouche 6èB