Preinscripció curs 20/21

Aquí teniu les novetats de la preinscripció per al curs 20/21.

Us adjuntem l’oferta inicial de places en el següent link: http://mapaescolar.gencat.cat

A partir del proper 13 de maig comencen les preinscripcions per al segon cicle d’Infantil (P3) i us volem informar de com s’ha de fer.
  • Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic, telemàticament: del 13 al 22 de maig de 2020, preferiblement utilitzeu aquesta opció. Un cop finalitzada heu d’enviar un correu electrònic a l’escola adjuntant el resguard que us generarà l’aplicació, i la documentació escanejada que pertoqui (i que es relaciona més avall).
  • Termini per presentar la documentació al centre triat en primera opció: fins al 25 de maig de 2020
Documentació que cal presentar (escanejada o fotocopiada segons l’opció triada):
  • Llibre de família. Si l’alumne està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI del pare, mare, tutor/a legal o la targeta de residència on consta el NIE o passaport. Si són estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne/a, si en té.
  • De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat.
Si heu de fer la preinscripció presencial recordeu que per qüestions de prevenció preguem que:
  • Vingui un sol membre de la unitat familiar (en la mesura del possible sense nens).
  • Porti els seus propis estris d’escriptura (un bolígraf)
  • La documentació necessària fotocopiada (Llibre de família, DNI del pare, mare, tutor, i DNI de l’alumne si en tingués i els documents acreditatius dels criteris que s’al·leguin). A l’escola NO es faran fotocòpies. Els documents que no es tinguin fotocopiats els hauran d’enviar escanejats o fotografiats al correu electrònic de l’escola.
  • Es recomana venir amb mascareta.
Si necessiteu més informació podeu consultar els següents enllaços:
Informació del Departament d’Educació sobre la preinscripció:
Informació de l’Ajuntament de Reus sobre la preinscripció:
O bé podeu fer-nos qualsevol consulta a través del correu de l’escola.
Informació del Departament d’Educació sobre la preinscripció:
Informació de l’Ajuntament de Reus sobre la preinscripció:
Moltes gràcies i ens veiem aviat.