Practicants camuflats!

El Juan i la Marina són els practicants a 3r de primària. Durant la seva estada a l’escola han realitzat les seves intervencions a l’aula, relacionades amb el projecte EL CAMUFLATGE DELS ANIMALS!

La Marina ha portat una activitat de llengua que ens ha fet reflexionar i rumiar una bona estona. Es veu que han desaparegut alguns animals d’un refugi, i nosaltres els hem ajudat a descobrir quins eren a partir d’unes endevinalles. Algunes ens han costat una mica, però les hem descobert totes!

A més, ens hem tornat uns experts en endevinalles i animals. Hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat les nostres pròpies.

D’altra banda, en Juan ha aportat creativitat a les hores de plàstica. Hem treballat què són els colors, com es relacionen entre ells i com ajuden a fer que els animals es camuflin.

Realitzarem activitats on els i les alumnes podran experimentar i fer creacions artístiques relacionades amb la temàtica del nostre projecte.

També desenvoluparem diferents tècniques com l’esgrafiat i ens inspirarem en autors com Picasso.

Que no es camufli l’artista que portem dins!

Nens i nenes de tercer!