Open English Class – Grade 2

Tal com vam fer amb els alumnes de primer, Open English Class, a segon aquesta setmana també hem tingut les portes obertes a les famílies que han pogut assistir a la classe d’anglès (un total de 25 pares i mares).

L’objectiu d’aquestes sessions no és altre que mostrar com treballem a l’aula, on la llengua anglesa és l’únic mitjà de comunicació. Val més una imatge que mil paraules, i amb aquestes sessions val més l’emoció de petits i grans de compartir un espai molt dels alumnes que mil explicacions d’allò que fem. I una vegada més aquest objectiu s’acompleix i sortim tots de l’aula amb un bon somriure.

L’espontaneïtat dels alumnes fa que cada sessió sigui diferent, però amb el denominador comú que hi ha moments únics i irrepetibles quan els alumnes es llencen a la piscina i amb el seu bagatge lingüístic s’expressen i interactuen en anglès.

Thank you dear all!