Obrim la Biblioteca al migdia!

Un cop inaugurada la biblioteca el passat dijous 22 de novembre, us anunciem una de les novetats d’aquest curs: la seva obertura durant el temps de migdia!

Des de fa uns dies, tots els alumnes de Primària que es queden a l’escola durant el migdia, tenen l’oportunitat d’anar a la biblioteca per a poder llegir, fer feina, estudiar, escriure o dibuixar.

Els dies de biblioteca al migdia són els dilluns, els dimecres i els divendres. Al primera hora (de 12 a 12:55h) hi poden anar els alumnes de 4t, 5è i 6è, mentre que després, de 13:30 a 14:15 és el torn de 1r, 2n i 3r.

La novetat ha tingut molt bona acollida entre l’alumnat, i l’equip de monitores i monitors també està molt content de poder oferir una opció més al temps lliure del migdia escolar.