Natació a les Olimpíades

El passat diumenge 12 de març es van celebrar les olimpíades de natació. Un any més, l’escola La Vitxeta va participar en les dues categories, aleví pel matí i benjamí per la tarda.
Tots els alumnes participants van fer molt bon temps i a destacar les dues medalles d’or de l’alumna Anaïs Dos Santos de 6è B en les categories d’esquena i de crol. També agrair a l’Abel Freitas de 3rB la seva ajuda en la competició de relleus en la categoria aleví, gràcies a ell van poder participar en aquesta modalitat i l’equip es va poder classificar per a les finals aconseguint un merescut cinquè lloc.
Moltes felicitats a tots els participants, tots ells un bon exemple de companyerisme, esforç i valentia!
Crònica i fotografies realitzades per una mare col·laboradora de lavitxeta.net. Moltes gràcies Esther!
Recordeu que Teniu fotografies de les Olimpíades Escolars? Esperem més col·laboracions. Animeu-vos!