Música en família

La curiositat que presenten els infants cap al món sonor és natural i alhora molt refinada, és en la inserció d’un món massa ple de so que a poc a poc van deixant d’escoltar i apareixen les dificultats de posar atenció en sons més subtils. És per això que des de les classes de música ajudem a despertar i incitar el gust pel so, condició indispensable per gaudir de la música.

“En els entorns dels infants de les primeres edats, la música no és la cirereta del pastís, és un ingredient necessari per a la barreja multisensorial de les activitats quotidianes que els permet créixer per acomplir el seu potencial.” Ockelford (2015)

A través de la veu, el so, el moviment i el gest anem descobrint i experimentant amb el món sonor. Cançons, danses, audicions, jocs de falda i instruments són les diferents propostes que oferim als nens i nenes a les sessions de música i també en temps d’espais.

En aquesta sessió en família hem volgut compartir amb tots vosaltres el nostre treball. Pels infants ha estat una sessió molt emotiva, que dues parts tant importants per ells com família i escola, s’entrellacin una tarda és un gran regal.

Ens agrada tenir-vos a prop!