Mercat de bescanvi escolar

La Regidoria de Medi Ambient va organitzar el dia  25 de novembre a la Palma de Reus un mercat de bescanvi escolar en el marc del programa d’Educació Ambiental «Escoles Reus 2030».  L’activitat és una de les accions amb motiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus per tal de donar a conèixer la necessitat de la prevenció de residus en el dia a dia, i implicar a la ciutadania amb el compromís residu zero.

Després de muntar la nostra paradeta vam anar passant per la resta de taules de les escoles participants, anotàvem en un llistat el nom de l’objecte que ens interessava, el seu propietari i l’escola. Un cop acabada la ronda, es tractava d’anar a buscar els propietaris dels objectes i proposar-los un intercanvi, si l’aconseguíem, havíem de posar un gomet en un panell per anar fent recompte de tots els tractes tancats.

Vam aconseguir més de 410 intercanvis i per tant estalviar molts residus a la ciutat, a més a més de passar una bona estona coneixent altres companys i marxar ben carregats de noves joguines i il·lusions.

Aquí podeu veure la notícia que en va fer Canal Reus: