Mamma mia!

El passat divendres 27 de gener, els alumnes de 6è vam anar a veure el musical en anglès Mamma Mia a l’IES Domènech i Montaner.

Els alumnes de 3r d’ESO de les optatives: Vols ser regidor de teatre i Let’s do drama, es preparen una obra i la representen per als estudiants de les escoles adscrites a l’institut: La Vitxeta, Joan Rebull, Montsant…

Tot i alguns problemes tècnics i de comprensió, ens va agradar molt anar a veure l’obra, a més a més ens vam poder fer una idea de com serà la nostra vida a l’institut.

Va ser tota una aventura arribar fins a l’institut i sobretot tornar a l’escola, perquè plovia molt. El mateix dia, els alumnes de 4t d’ESO havien d’anar a l’Ajuntament a actuar amb la tuna, però com que feia tan mal temps i no hi van poder anar, ens van demanar que ens quedéssim a veure el seu espectacle.

Quan vam arribar a classe ens vam haver de treure les sabates perquè estàvem xops.