L’escola La Vitxeta i Escola Nova 21

Aquest dilluns 26 de novembre l’escola va acollir la Trobada de la Xarxa Baix Camp- Priorat d’Escola Nova 21. Aquestes trobades se celebren dos cops al trimestre i en elles es reuneixen mestres de les escoles que formen part d’Escola Nova 21. L’objectiu d’aquestes trobades és compartir experiències i neguits i avançar en el camí que suposa la innovació educativa. Les mestres que formem part de l’equip impulsor debatem, compartim, reflexionem sobre quines són les millor pràctiques educatives, com hem d’avaluar els processos d’aprenentatge i com podem ajudar a la resta del claustre a revisar tot allò que fem a l’escola. Aquestes trobades són molt profitoses i ens ajuden a sentir que no estem sols en aquestes ganes de canviar i millorar l’educació del nostre país.

A més la Sra Pilar Ruibal com a coordinadora de la Xarxa, el mateix dilluns al migdia es va reunir amb tot el claustre de la nostra escola per tal d’assessorar-nos i guiar-nos en el nostre camí de transformació. Una formació molt interessant i enriquidora.