L’arbre de 6è per a P3

Amb certa tradició, ja portem tres cursos, que els alumnes de 6è, abans de deixar l’escola regalen un arbre que plantem plegats al pati de primària de l’escola.

El passat divendres ens vam reunir per a fer aquest petit i gran, a la vegada, acte de relleu generacional.

Els nens i nenes de sisè anàrem a recollir i acompanyar fins al pati els nens i nenes de P3. Un cop a lloc, en Pitu ens esperava per a donar-nos les explicacions per a fer-ho molt bé.

Amb adob, pales i regadores vam plantar un ametller i vam traspassar el relleu amb una regadora simbòlica.

Desitgem que el feu créixer de la mateixa manera que els alumnes de 6è hem crescut a l’escola, amb constància, treball, un xic d’esforç, diàleg i molt d’afecte per aquest acompanyament.

Moltes gràcies,

Els nens i nenes de sisè.

Us passem un petit recull que anirem ampliant.