LA MARIONA QUADRADA ENS AJUDA AMB EL PROJECTE

Els alumnes de 6èB estudiem la reposteria com a projecte d’investigació. És per aquest motiu que vam decidir escriure un correu electrònic a la Mariona Quadrada, cuinera i escriptora reusenca, per si podia venir a veure’ns a l’escola. Amb molta sorpresa i alegria vam rebre la seva acceptació a la invitació, i avui ha vingut a l’escola i l’hem pogut entrevistar.

La Mariona Quadrada és llicenciada en filologia catalana. El 1984 va crear l’escola de cuina Taller de Cuina Mariona Quadrada a Reus i, des de llavors, es dedica a la docència culinària. Ha publicat més de quaranta llibres de cuina, ha participat en múltiples projectes per a institucions, programes de ràdio, televisió i escriu articles per a diverses publicacions.

Moltes gràcies Mariona! Molt agraïts!