La llegenda de Sant Jordi a l’escola

Aquest dimecres 22 d’abril de 2015, tots els alumnes de l’escola hem assistit a la representació de la llegenda de Sant Jordi, una obra de teatre en la qual han participat alguns alumnes i famílies voluntàries de l’escola.

Després d’uns dies d’assaigs, pares, mares i fills han sigut actors, han creat decorats i han preparat tots els vestuaris.

La tarda començava amb els darrers preparatius i uns quants nervis, però una vegada tots els alumnes de l’escola ja estaven preparats com a públic amenitzats per uns joglars i el so dels nostres timbalers, l’obra ha començat i ha estat tot un èxit.

Un projecte artístic molt enriquidor i divertit, coordinat i dirigit amb molt d’entusiasme per la professora de l’extraescolar de teatre i mare de l’escola, Maria Bravo.

Gràcies a tots i feliç Sant Jordi!