Festa fi de curs Escola la Vitxeta

Benvolgudes famílies ja tenim a la vora la Festa del 10è aniversari de l’escola LA VITXETA i sopar de fi de curs.

Volem gaudir plegats del 10è aniversari de l’escola, amb l’alumnat, les famílies, el professorat i el monitoratge i convertir-la en una festa inoblidable.

Tindrem servei de bar, la tradicional tómbola en la qual es sortejarà: una tauleta tàctil, un pernil ibèric, un lot de vins i un lot de Vermuts MIRÓ.

Comptarem amb els BATUKATS DEL BOLET, que acompanyaran el SEGUICI FESTIU VITXETO de l’escola, on els nens i nenes que vulguin podran portar el seu propi element.

Tindrem braçalets lluminosos, maquillatge infantil i l’actuació del grup MORENA TRADIPATXANGA.

Programa:

• 17:00 Els nens i nenes han d’estar a l’escola per assajar
  • 19:00 S’obren les portes de l’escola
  • 19:30 Cantata 50 MILIONS DE SEGONS i en acabar… homenatge als alumnes de sisè.
  • 21:00 Tómbola
  • 21:30 Inici del sopar de germanor.
  • 22:30 Seguici VITXETO amb els BATUKATS DEL BOLET
  • 23:00 Actuació de MORENA TRADIPATXANGA que farà ballar petits i grans.
  • 01:00 Música de festa

(Els horaris són aproximats i podrien variar en funció de la durada dels actes.)

Instruccions:

Els vostres fills us faran mans del tríptic de la festa per poder inscriure-us al sopar.

Cal entregar la butlleta i fer el pagament a la secretaria de l’AMIPA. Teniu temps fins dimecres 17 de juny.

Preus:

Volem que tothom hi pugui assistir, l’AMIPA es fa càrrec de gran part de les despeses de la FESTA. Podrem gaudir tots del sopar i de la REVETLLA de La Vitxeta per:

• Famílies sòcies de l’AMIPA: 10 € adult i 5 € nen
  • Famílies NO sòcies de l’AMIPA: 13 € adult i 7 € nen

Podeu apuntar-vos des de dimecres 10 de juny fins al dimecres 17 de juny al despatx de l’AMIPA a partir de les 8:30.

Adjuntem imatge de la programació de la festa i del sopar de fi de curs:

festa_fi_curs_1_Página_2

Demanem també la col.laboració de pares, mares, tiets, avis, cosins, veins, veïnes, que vinguin amb ganes i il.lusió per per ajudar en l’organització de la festa.

Convocatòria: Divendres 19 juny a les 9:00 a l’escola.

Anunciar que tot i que hi havia l’interès i la voluntat d’oferir sopar amb carmanyola, finalment per temps i logística i atès que no disposem de mitjans suficients no s’ha pogut organitzar pel sopar d’enguany.

L’any vinent esperem poder-ho treballar des de bon començament per tal de fer-ho possible a la propera festa.

ES NECESSITA:

Ganes de passar-ho be i compartir una estona tots plegats per desitjar-nos UN BON ESTIU I FINS L’ANY QUE VE.

Comisió de festes AMIPA la Vitxeta

…. EN BREU ANIREM PENJANT MÉS INFORMACIÓ….