Informació Bynapp Famílies

Per tal de millorar la comunicació escola-família, aquest curs implantem l’aplicació Bynapp que ens permetrà fer-vos arribar de manera ràpida i eficaç algunes informacions que fins ara us arribaven per diversos canals (circulars, e-mail…).

Bynapp és una aplicació que us haureu d’instal·lar al mòbil o la tauleta i que, un cop configurada, us avisarà cada cop que us enviem alguna informació. Es tracta d’un sistema de comunicació unidireccional escola-família, fàcil d’usar i segur. Permet informar de manera immediata del dia a dia dels alumnes als pares i compartir amb els familiars esdeveniments al calendari, documents, fotografies, circulars…

Per mitjà del vostre mòbil o tauleta tindreu totes les comunicacions de l’escola agrupades i sempre al vostre abast.

És important que entengueu que es tracta d’un canal unidireccional escola-família i AMIPA-família. És a dir, podreu rebre informació de l’escola i de l’AMIPA, però no podreu utilitzar Bynapp per contestar-la o fer-nos arribar missatges. Si us voleu comunicar amb nosaltres, haureu d’utilitzar els canals habituals.

Accés

• En iniciar Bynapp ens demanarà validar-nos amb la nostra adreça de correu i la contrasenya. Aquesta contrasenya ens haurà arribat per e-mail o bé ens la haurà facilitat l’escola.
  • Després d’introduir e-mail i contrasenya farem clic a Entrar per accedir.

A Bynapp pots tenir múltiples perfils, és a dir, pots estar assignat a més d’un grup d’usuaris. Així, estaràs assignat a cada classe dels teus fills.

Per cada perfil apareixerà una opció d’accés.

Si has oblidat la contrasenya, o bé no l’has rebut, podràs recuperar-la fent clic en “Has oblidat la teva contrasenya?” i Bynapp t’enviarà un mail a l’adreça de correu que vas facilitar a l’escola i, seguint les instruccions, podràs accedir de nou.

Per a qualsevol dubte o consulta contactar amb bynapp@bynapp.com