Hotel d’insectes

Les classes de 5è A i B hem refet i construït noves parts de l’hotel d’insectes de l’hort.

Una caixa d’insectes o, més lúdicament anomenada, un “hotel d’insectes”, és un artefacte concebut per oferir refugi hivernal i, en el cas de certes espècies, també un espai de nidificació. Acull principalment insectes i aràcnids, però també pot incloure espai per a altres animals: rèptils, amfibis o, fins i tot, petits mamífers.

Actualment, amb el fred, no hi ha gaires insectes enlloc, per tant, és un bon moment per a fer una endreça de la seva casa.

Amb matèria reciclada, ampolles, cartrons, branques, canyes, etc, es construeix aquest petit hàbitat, ideal per a un hort ecològic.

També hem aprofitat per fer endreça i deixar l’hort enllestit per aquests dies de festa que no hi haurà ningú per tenir cura, hem plantat, abonat i regat. També el Pitu Nolla, el nostre assessor i pare de l’escola, ens ha deixat tocar un tórtora que havia rescatat en caure del niu.

Us deixem un recull de fotografies, gaudiu-ne!

Els alumnes de 5è A i B