Gran estrena de teatre

Fa uns dies us presentàvem l’activitat extraescolar de teatre, i aquesta tarda algunes famílies hem pogut gaudir d’una gran estrena. Una obra de teatre que han fet els nens i nenes de segon a sisè, que durant aquest curs fan l’activitat extraescolar de teatre els dimecres sota la direcció artística de la Maria Bravo (actriu i mare de l’escola).

L’obra, escrita pels mateixos alumnes, començava amb unes paraules de la Maria Bravo que com sempre ens posen a tot el públic la pell de gallina. Molta emoció, molt bons actors i actrius… en poques paraules un gran espectacle.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible i gràcies a la directora per la manera com tens d’animar els nostres fills i filles, treure el millor de cada un, i fer-los creure que tot és possible. I també felicitats per la teva gran actuació!

I recordeu que aquest divendres 18, a 2/4 de 5, hi haurà l’actuació del segon grup de teatre d’extraescolars que assaja els divendres al migdia. Us hi esperem!

[su_youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=1Vu3InzyW54″ height=”500″ controls=”alt” rel=”no”]