Gràcies! Quina gran jornada!

Gràcies a tots i totes els que avui heu fet possible que la Jornada La Vitxeta es Mou pel pati fos una gran jornada.

Gràcies als pares i mares de la Comissió de pati, per totes les hores dedicades especialment durant els últims dies perquè avui estigués tot a punt per a treballar, dissenyant les actuacions, preparant les fustes, polint, pintant… Gràcies a l’Esther i a tota la Junta de l’AMIPA pel seu suport i per facilitar-nos la feina, gràcies a tot l’equip de pares i mares voluntaris que heu organitzat els tallers i jocs i que heu estat al peu del canó, gràcies a les mares voluntàries d’organitzar el vermut i el pica-pica, gràcies a Vermuts Miró per la vostra donació de vermut que hem pogut delectar junt amb els parlaments, gràcies al Pitu i la Carme del Safareig per la vostra visita i per tot el vostre suport, gràcies a l’equip directiu de l’escola i als mestres que heu pogut assistir a la Jornada i col.laborar amb tots nosaltres, gràcies als fotògrafs que de ben segur haureu copsat moments únics i irrepetibles, gràcies als alumnes de 4t i a les seves tutores per l’exposició Motivats pel pati, gràcies a la Marga per la seva il·lustració que ens ha inspirat i que ha estampat les samarretes que avui lluïem de tots colors pel pati, gràcies al Pere per haver fet possible que tots els assistents avui poguessin marxar amb una xapa d’obsequi, i sobretot gràcies a totes les famílies, un centenar, que avui heu decidit donar un cop de mà i assistir a la jornada.

Moltíssimes gràcies a tots i totes perquè avui hem demostrat que entre tots els canvis són possibles i perquè tots hem tancat les portes de l’escola emocionats i il·lusionats pensant en properes jornades. Demà serà un dia de sorpreses. Quines ganes de veure com reaccionen els “vitxetos i vitxetes” al sortir al pati… Ja us ho explicarem.

De moment us deixem un petit tastet de la jornada però ben aviat publicarem un reportatge fotogràfic (ja està publicat al següent enllaç: La Jornada de pati en imatges.

A partir de dimarts i fins divendres podeu encarregar samarretes La Vitxeta es mou pel pati al despatx de l’AMIPA. Podeu veure més detalls al següent enllaç

Vídeos realitzats per un col·laborador de la Vitxeta.net. Gràcies Joan!

[su_youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=Io5c76jqdQo&feature=em-upload_owner”]https://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg[/su_youtube_advanced]