Gimnàstica rítmica. Activitat extraescolar

Avui coneixerem de més aprop l’activitat extraescolar de rítmica:

Aquesta activitat extraescolar està repartida per cursos i per dies de la setmana. P4 i P5, i 1r i 2n ho fan els dilluns i dimecres, 3er i 4t, 5è i 6è ho fan els dimarts i els dijous i l’ horari és de 4h a 5:20h.

L’activitat es fa al gimnàs de l’escola, un espai ampli on els dos grups fan un joc, estiraments i un escalfament conjunt per començar, i després es separen per assajar cada grup la seva coreografia. Cadascú fa fins on pot, ningú està obligat a res.

Ara estan preparant el ball pel festival de Nadal que faran el dia 11 de desembre al Pavelló Olímpic de Reus, una exhibició amb altres grups d’altres escoles. Al final de curs faran un altre ball, aquest cop serà al Reus Ploms.

El vestuari per assajar és roba còmode, mitjons, i unes punteres. El vestuari de les actuacions consta d’un mallot, mitges i punteres. S’utilitzen els mallots d’altres anys, tot i que s’intenta fer-ne un nou de tant en tant.

Les coreografies les prepara la Vanessa, que és la monitora acompanyada de la Maite que és la seva ajudant.

L’única que cosa que els fa falta són nens!!! i fan una crida perquè s’apuntin. Animeu-vos nois que xalareu mooolt!!!!

Crònica escrita per una mare col·laboradora de la Vitxeta.net. Si voleu conèixer més d’aprop les activitats de l’escola, fes-vos col·laboradors. Mireu l’enllaç: Col·laboradors.net