Formulari inscripció grups interactius i reporters/es web

Benvolgudes famílies,

Tal com us vam informar a les reunions d’inici de curs, ens tornem a posar en contacte amb vosaltres perquè, si voleu, us inscriviu com a voluntaris per als grups interactius i/o reporters i reporteres de la Vitxeta.

Els grups interactius és una activitat educativa d’èxit que forma part de les escoles que som Comunitat d’Aprenentatge. Aquest ja és el tercer curs que els portem a terme i la valoració és molt positiva.

Com a novetat, trobareu una nova franja horària (divendres d’11,00 a 12,00 h.) on podeu inscriure-us per fer de voluntaris amb els alumnes que s’han apuntat a fer de reporters i reporteres (circular informativa)

En el següent enllaç veureu les franges horàries ampliades per tal d’arribar el màxim de grups amb el major nombre de voluntaris: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_w65jYpR_GDi0sdNYZljefQ80O8ore8lw9penbyYU9c91TQ/viewform?usp=sf_link

També podreu trobar aquest formulari de manera fixe al nostre espai web:

El primer dia com a voluntaris, els i les mestres us faran una petita explicació sobre el funcionament, si algú necessita més informació, pot passar per l’escola en horari de secretaria, donar un cop d’ull a la pàgina web o enviar un correu a la comissió mixta de voluntariat (cmvoluntariat@gmail.com) per resoldre dubtes.

Només ens resta dir-vos que us animeu a fer de voluntaris i engresqueu a tothom a qui vulgueu, sou necessaris per a créixer com a escola.

L’Equip Directiu