Festa de Final de Curs: Primeres informacions!

La festa de final de curs està al caure i abans de fer-vos arribar el programa oficial us volem avançar algunes informacions que us poden interessar.

La festa se celebrarà el proper divendres 16 de juny. L’obertura de portes i l’inici de les activitats començarà a les 18h i el tancament de portes està previst a les 12 de la nit.

Rebrem la tarda amb un taller de bombolles per fer més suportable la calor i alguna altra activitat que ja us desvetllarem arribat el moment…

Recordar-vos també que es mantindrà el Seguici Vitxeto així com l’acte de comiat als alumnes de 6è que acaben la seva etapa a l’escola.

Com a novetat, enguany el sopar es farà en 2 torns per minimitzar cues i temps d’espera. Un primer torn pels volts de les 20:30 dirigit a les famílies d’I3 a 1r i un segon torn a les nou per la resta de cursos. S’haurà d’escollir torn a l’hora de demanar els menús. En cas de tenir infants a 2 cursos de torns diferents haureu d’escollir un dels dos.

Seguidament i fins l’hora del tancament podreu gaudir de pintacares, sortejos i DJ que ens amenitzarà la vetllada amb música d’avui i de sempre!

NOTES IMPORTANTS:

Els menús del sopar s’han d‘encomanar a través del següent Formulari de Google: https://forms.gle/f2raqtJzSBxtrm9s9 Podeu escollir si pagar-lo al despatx de l’AMIPA abans del dimecres dia 14 de juny o bé que us passem un rebut pel banc (cal marcar l’opció al formulari). Recordeu també indicar si teniu alguna dieta especial, al·lèrgies o intoleràncies i en quin dels dos torns sopareu.

Aquest any el servei de bar anirà a càrrec de l’AMIPA i funcionarà des de l’obertura de portes fins l’hora de tancament. Porteu efectiu!!

Per aquells que sou nous a l’escola o viviu per primer cop la festa de final de curs us informem que, com ja és tradició, tornem a tenir Seguici Vitxeto!!! I què heu de fer si voleu participar??? Doncs només heu de venir vestits de qualsevol element del seguici festiu, de Reus o d’on vulgueu!!! Podeu disfressar-vos sols, en grup, per classes, en família,…. Grans i petits sereu benvinguts! Les disfresses poden ser comprades, reciclades, fetes per vosaltres o per qui sigui, així que no teniu excuses! Volem omplir el pati de gegants, nanos, dracs, víbries, lleons, àligues, bastoners, cavallets, cercolets, bous i mulasses!!! Ballarem amb la música de la festa major i tindrem una visita molt especial, una geganta ens acompanyarà aquella tarda, així que no us ho penseu!! Si voleu podeu venir disfressats directament de casa!!!

Esperem que vingueu a passar una bona estona i que gaudiu en família i en comunitat d’aquesta festa de final de curs!

Salut i molta festa!