Festa de final de curs

S’acosta el final d’aquest curs 2015-16 i ahir vam poder acomiadar-lo amb una gran festa.

Primer va ser el torn de tot l’alumnat de l’escola que van interpretar la Cantata “VIURE ATABALAT”, dirigits per la mestra de música Montse Estopà.

Programa d’actuacions:
1. La vida al sofà​
2. La tele​
3. Cançó de la cuina​
4. Al calaix d’una cuina​
5. Celebration​
6. Dipy dua​
7. Patates fregides​
8. Io sono un bambino​
9. Ho taru koi​
10. Mengen amb palets​
11. Tue Tue​
12. Viure atabalat​
13. A l’institut anem

La darrera cançó és una adaptació que van escriure el mateix alumnat de 6è i va ser interpretada conjuntament amb tot l’equip de mestres de l’escola.

A L’INSTITUT ANEM!

una cosa us direm
ja fa nou anys que estem
però “La Vitxeta” deixem,
A l’institut anem!

Ha passat ja molt de temps
companys de P3 fins a 6è
a la plaça del nucli vàrem començar
I ara, junts hem acabat, junts hem acabat!

Tots junts marxem
amb l’emoció a l’aire
i els professors deixem!

ja fa nou anys que esteu
però “La Vitxeta” deixeu,
A l’institut aneu!

L’aroma de l’arboç i el cirerer
de la ginesta i del llimoner.
El vostre record sempre ens quedarà,
i ara, us veiem marxar
ja us heu fet molt grans

Tots junts marxeu
amb l’emoció a l’aire
i els professors deixeu!

ja fa nou anys que esteu
però “La Vitxeta” deixeu,
A l’institut aneu!

Alumnat de 6è

Després de la Cantata, es va fer un acte d’homenatge i de comiat a la Lídia Cabré que enguany es jubila i a la Marisol Aznar, secretària i membre de l’equip directiu, que deixa l’escola per anar a treballar en un altre centre. També es va fer un comiat a la Junta de l’AMIPA dels darrers cursos i que dóna pas a una nova Junta, així com a tres pares que han format part de la Comissió de festes i que enguany acaben aquesta etapa perquè les seves filles aniran a l’Institut. Moltes gràcies Paula, Nair, Montse, Xavier, Espe, Josep Maria, Alfred, Susana, Lídia i Marisol per les hores i la dedicació a l’escola. Heu estat tots una peça clau que heu deixat molta empremta a La Vitxeta.

Tot seguit hi va haver un acte de comiat als alumnes de sisè amb l’enlairament de globus que alguns ex-alumnes de l’escola van lliurar als nois i noies que acaben enguany la primària.

[su_youtube url=”https://youtu.be/WCsiKvWJYFs”]

La festa va continuar amb un sopar de germanor, amb el tradicional seguici festiu al ritme de Batukada i acompanyats també pel Bou de Reus, i que enguany tenia més participants que mai, i amb l’actuació dels Glossadors del Camp. La festa va acabar abans d’hora per la pluja, però no per això es va deslluir la festa.

Des d’aquest espai web de l’escola us animem a col·laborar amb nosaltres enviant-nos fotografies que publicarem en aquesta entrada i així les podrem compartir amb tota la comunitat educativa.
Si us animeu, feu-ho a través de la següent adreça electrònica: escolalavitxeta1516@gmail.com

Gràcies!