Fes-te reporter/a de l’escola

Durant aquest curs, després de la iniciativa del curs passat Reporters i reporteres web, volem seguir treballant amb un equip de nens i nenes voluntaris (de P5 a 6è) per fer de periodistes de l’escola.

Aquest equip de periodistes elaborarà cròniques d’allò que succeeix a l’escola o de temes que ens afecten, farà entrevistes, gravarà petits audiovisuals, etc.

Per a dur a terme aquesta important tasca, els voluntaris s’organitzaran en petits grups internivells i estaran coordinats per dos mestres, però necessitem més mans. És per aquest motiu que oferim la possibilitat a les famílies d’assistir a aquestes sessions els divendres de 11 a 12, on a més de ser de gran ajuda podran conèixer des de primera línia com treballem.

No calen coneixements específics, tota ajuda serà molt benvinguda.

Les famílies interessades en l’experiència us podeu apuntar a través del mateix formulari que s’enviarà des de l’escola per al voluntariat de grups interactius.

Així mateix durant tot el curs podreu comunicar a través del correu lavitxeta.net@gmail.com (adreça electrònica de la Comissió de Projecció Exterior) la vostra disponibilitat en el cas que pugueu de manera més esporàdica. En el cas que aquesta franja horària no us vagi bé, podeu convertir-vos en col·laboradors del projecte.

Animeu-vos a participar, és una gran experiència per a vosaltres i per als vostres fills/es.

Per qualsevol cosa no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Comissió de Projecció Exterior