Fem teatre. Activitat extraescolar

Avui us presentem l’extraescolar de teatre, de la mà de la Maria Bravo (periodista, cantant i actriu, així com mare també de l’escola).

Els nens i nenes es reuneixen els dimecres de 4 a 5 i els divendres de 12 a 1, a l’espai de psicomotricitat d’educació infantil. Els cursos van des de 1er fins a 6è.

En principi l’objectiu és fer dues representacions l’any i avui els hem enxampat preparant l’obra de Nadal que representaran el dimecres 16 de desembre a les 4.

Les obres les creen els mateixos actors i actrius, és a dir, ells proposen guió, vestuari, i tot el que caldrà per tirar endavant l’obra. Això fa que els nens i nenes encara es facin molt més seva l’activitat, i treballin tots els aspectes d’una obra de teatre.

Les representacions amb públic, de moment, només són per als familiars dels mateixos actors i actrius, però amb el nivell que hi ha no descarten fer alguna obra oberta a tota l’escola.

Felicitats petits i grans, i gràcies Maria per la teva feina!

Crònica escrita per una mare col·laboradora de la Vitxeta.net. Si voleu conèixer més d’aprop les activitats de l’escola, fes-vos col·laboradors. Mireu l’enllaç: Col·laboradors.net