Fem de científics!!

Al llarg d’aquest segon trimestre, els alumnes de 5è han dut a terme diferents tipus d’experiments al nou laboratori que recentment s’ha instal·lat a l’escola.

Els alumnes han gaudit molt fent experiments amb l’ajuda d’un microscopi  i altres estris propis de laboratori, ja sigui per observar una cèl·lula vegetal, les bactèries que viuen als tolls i als iogurts, o bé els fongs que apareixen al pa.

Després, els nens i nenes van demostrar ser responsables i tenint cura de l’ús del material així com el moment de recollir, donat que es tracta d’eines i estris molt delicats.

L’experiència, tot i no deixar de ser divertida, sempre ha complert amb les mesures de seguretat gràcies a que tenien tot l’equip i el material necessari: com les ulleres de seguretat o les bates que vam obtenir gràcies a la donació de l’empresa BASF.

A tots els hi ha agradat molt fer de científics!!

Imatge relacionada