Fantàstica participació de La Vitxeta a la 37a Olimpíada Escolar

Un any més, part de l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària de la nostra escola ha participat a l’Olimpíada Escolar. En aquesta 37a edició, fins a 82 nenes i nens han format part de la delegació vitxeta que ha competit en 10 disciplines esportives diferents que van des dels escacs, futbol i bàsquet fins a l’atletisme i la gimnàstica rítmica.

L’Olimpíada, que va tenir lloc de l’1 al 29 de març, ha estat una gran experiència per a tots els infants de l’escola, valorada molt positivament i en la que s’han viscut moltes emocions! Tots els entrenaments i treball previs, l’esforç i la perseverança van traduir-se en una gran participació de tots els i les esportistes i la consecució de 3 medalles d’or (2 en atletisme i 1 en natació) i 1 medalla de plata en futbol femení. A continuació, us deixem amb un recull d’algunes de les competicions en les que han participat els vitxets i vitxetes i aprofitem per donar-los l’enhorabona, així com també agrair la implicació dels voluntaris i entrenadors i l’entrega total de l’afició!