Explica’m un conte!

Hi havia una vegada… Per fi aquest curs les famílies podran accedir al centre! El mes passat es va iniciar l’activitat amb famílies “Explica’m un conte”.

L’activitat consisteix en què cada nen o nena, acompanyat d’un familiar, narri un conte que prèviament hauran d’haver preparat a casa,  als seus companys/es de la classe.

Si es creu convenient es pot elaborar material o utilitzar diferents objectes que facilitin a l’alumnat a explicar el conte.

Aquesta activitat permetrà compartir una estona amb la família, ser capaços d’explicar una història ordenada, gaudir de la lectura, enriquir el seu vocabulari, afavorir la responsabilitat i l’autoestima, aprendre a parlar davant el grup, fomentar l’hàbit de lectura, i  moltes més.

Preparats i preparades per endinsar-vos en un món imaginari?

Catacric, catacrac aquest conte…

Alumnat de tercer.