Excursions vitxeteres 19-20

I un any més aquí estem, amb algunes pèrdues a la Comissió excursionista, però amb moltes ganes de tornar a d’oferir-vos un munt de propostes i sortides que esperem siguin del vostre interès.
Pels que arribeu de nou a l’escola, ens agradaria presentar-nos oficialment. Som una comissió petita però ben entesa, ara formada per tres famílies de l’escola, molt aficionats a la natura i la muntanya.
El nostre objectiu és organitzar una vegada al mes excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.
Les excursions que oferim són de caire lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a tot tipus d’edats, inclús per als més petits de l’escola.
I perquè pugueu començar a programar-vos bé les agendes, us adjuntem les dates previstes per les sortides d’aquest curs (subjectes a possibles canvis per qüestions de logística o meteorològiques), així que ja podeu anar traient la pols a les botes que d’aquí poquet comencem a caminar!

Dates excursions 2019-2020

• Diumenge 20 d’octubre
  • Diumenge 10 de novembre
  • Diumenge 1 de desembre