Estrena del ball de Marcos Vicente

El passat dimecres, 23 de setembre, els alumnes de 6è van representar el ball parlat de Marcos Vicente dins dels actes de les festes de Misericòrdia. Aquest any el lloc va ser al parc de Mas Iglesies, amb una capacitat de 300 persones que havien sol·licitat entrada prèvia, per poder garantir les mesures de seguretat derivades de la pandemia. El virus també ha sigut el culpable que els nens i nenes haguessin de sortir amb mascareta, cosa que no va ser cap impediment per fer una interpretació perfecta. Cal remarcar que aquests petits actors han preparat l’actuació en un temps rècord i on han posat moltes ganes i il·lusió.

Amb aquesta és ja la quarta edició que l’escola porta endavant aquest projecte gràcies a la comissió mixta del Ball Parlat de Marcos Vicente compost per famílies i mestres del centre. I sempre amb la col·laboració de professionals com Maria Bravo (responsable d’interpretació), Núria Navàs (responsable del ball) i d’Antoni Veciana (arranjador dels textos).

Aquí podeu veure l’assaig general al pati de l’Escola.