Entrevistem als alumnes de 6è – reporters i reporteres web

L’equip de reporters i reporteres web de l’escola ha fet la darrera entrevista del curs, i no per això menys especial. Hem tingut la sort d’entrevistar quatre representants de 6è perquè aquesta setmana s’acomiaden de l’escola i creiem que és una bonica manera de recordar-los i tenir-los ben presents. Moltes gràcies Irati, Martí, Adam i Mar. Un plaer escoltar-vos.

Per molts dels nois i noies que acaben 6è han estat 9 anys a la Vitxeta, una escola que els ha vist créixer, on hauran trobat amics i amigues i records que guardaran per sempre, tal com ens expliquen als seus escrits de comiat a El nostre pas per la Vitxeta i a Record de 6è.

El temps passa volant i com qui no vol la cosa tanquen una bonica etapa de la seva vida, on segur que han après molt, de la vida, i dels companys i companyes, dels mestres… La Vitxeta sempre al cor. Us tindrem sempre molt presents. Molta sort.

Gràcies també al nostre equip de reporters i reporteres; a la Maria, la Lila, el Marcel, el Pere, el Leo, l’Aina, la Càtia, la Noa, el Dídac, la Júlia, la Berta, la Kenia, la Bruna, la Marina, la Sira, l’Olami, el Bernat, l’Alèxia, l’Anna, l’Iker, la Núria, l’Ariadna i la Nisrine.

I així acabem aquest cicle que de manera experimental va començar l’aventura el desembre passat, Gran èxit de la reunió de reporters i reporteres, i que gràcies a l’entusiasme i treball de tots i totes hem pogut gaudir de 6 reportatges molt especials. Una experiència resultat de la cerca d’oportunitats de crear contextos significatius pels nostres alumnes per a comunicar, i que de ben segur ens obrirà la porta a noves experiències. Gràcies a tots els que ho heu fet possible. Fins el curs vinent!

Podeu veure el vídeo de l’entrevista amb un petit reportatge final del seu pas per La Vitxeta, amb la cançó que molts no oblidarem mai de “Els eterns repidors” de “50 milions de segons” , la Cantata que molts vam cantar pels 10 anys de la Vitxeta al Teatre Fortuny. Un bonic record que ens posa la pell de gallina. Gaudiu-ho.