Entrevistem a la Jordanka – Reporters i reporteres web

Tal com us explicàvem a Comença l’aventura, el primer equip de reporters i reporteres d’aquest curs ha treballat per a fer 4 entrevistes diferents seguint la pauta: Preparem una entrevista i amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola. Un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells.

Aquí us presentem l’entrevista feta a la Jordanka Kostadinova, mestra d’anglès del grup grans.

Avui entrevistarem a la Jordanka, professora d’anglès del grup de grans de l’Escola la Vitxeta. La Jordanka és molt graciosa, sempre porta un complement de papallones, i sap molts idiomes.

Una entrevista molt especial, feta amb molta il·lusió i en llengua anglesa, i amb l’assessorament i guia de la Carmen, la Raquel i la Noemí. Moltes gràcies voluntàries per fer que tot sigui més fàcil i per la vostra implicació, i gràcies als reporters i reporteres que malgrat els nervis de la posada en escena heu fet molt bona feina: Laia, Vianella, Bruna, Fran, Mireia i Paula!

Moltes gràcies també especialment a la Jordanka per acceptar l’entrevista i fer-nos passar una bona estona amb ella.

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista. Enjoy it!

• What’s your surname?
      • Where are you from?
      • When did you come to Reus? And why?
      • Have you got children?
      • Have you got any pets?
      • Have you got any relatives in Reus?
      • Why do you always wear butterflies?
      • What’s your favourite book? And why?
      • Why do you always speak English and never Catalan?
      • Do you study any other languages?
      • Why did you choose La Vitxeta?
      • What are your dreams?
      • Do you want to stay in La Vitxeta for a long time?
      • What are your goals for the future as a teacher?

Entrevistes realitzades per aquest primer equip: