Els nostres desitjos pel pati

La setmana del 14 de novembre, totes les classes de l’escola de P3 a 6è van rebre una carta.

Reus, 9 de novembre de 2016

Hola, vitxetus i vitxetes!

Us escrivim des de la comissió de pati de la Vitxeta, un grup de pares, mares i mestres de l’escola.

En primer lloc, us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració entusiasta! Les jornades de pati del curs passat van ser un èxit absolut: vam aconseguir omplir els patis d’arbres, arbustos, cuinetes, pissarres, circuits, troncs per seure… i sobretot, de moltíssima gent, grans i petits, treballant amb un somriure posat! Enhorabona i gràcies a tots per l’esforç i l’entusiasme!

Els més grans, recordeu la cartellera del pati, en què demanàveu què volíeu al pati? Encara hi ha moltes idees que vau tenir que, de moment, no hem pogut fer, com ara un mini zoo (amb cabres, conills, girafes, zebres…), castells amb gallines i camells, un camp de golf, disfresses, muntanyes russes, muntanyetes per poder fer croquetes, un rocòdrom, un llac, un riu on tota cuca viu, una zona tranquil·la per parlar, una piscina, una biblioteca, un racó per fer fang, una caseta, una zona amb instruments…

Ara que el pati ha canviat, segur que teniu noves idees i necessitats. I els que feu P3 i P4, aprofiteu, que encara no heu pogut dir la vostra! Naltros tenim unes quantes idees, la més urgent és posar uns diplodocus per fer ombra al pati i així no us hagueu de torrassaurvus. Si no en trobéssim, mirarem de posar toldosaurus.

Esperem les vostres idees per poder seguir fent pati! Els alumnes de primària podeu recollir les propostes a l’assemblea de classe i fer-les arribar al proper Consell d’Alumnes del dia 29 de novembre. I els alumnes d’infantils ho podeu recollir a la capsa del desitjos que també llegirem al Consell d’Alumnes del dia 29.

Moltes gràcies.

Ah, i aneu-vos preparant per a les noves jornades!

La Comissió de Pati

L’objectiu de la carta era recollir propostes de possibles noves actuacions al pati (com si es tractés d’una nova “cartellera del pati”). Aquestes propostes, tal com diu la carta, s’havien de debatre a classe i fer arribar al Consell d’Alumnes del dimarts 29 de novembre per part dels delegats a primària i en forma de desitjos a infantil.

A la cartellera que trobareu al vestíbul de l’escola podreu veure totes les propostes. Moltes gràcies nens i nenes per les vostres aportacions i la vostra col·laboració.

Comissió de pati