Eleccions Consell Escolar

Us informem que avui dia 31 s’inicia el període electoral per a la renovació d’una part dels membres del Consell Escolar del nostre centre.

Les eleccions tindran lloc el dia 22 de novembre, sector pares i el 23 de novembre sector mestres.

Al tauler d’anuncis del vestíbul podeu trobar la convocatòria així com el cens provisional de pares i mares i el del personal docent. Si us plau, comproveu que les dades que hi apareixen són les correctes. Davant de qualsevol error comuniqueu-ho per escrit dirigit a la Directora a la secretaria de l’escola entre els dies 7 i 9 de novembre (ambdós inclosos).

Podeu presentar la vostra candidatura per escrit abans del dia 15 de novembre. La vostra participació és fonamental per a la millora del nostre centre, i el Consell és l’òrgan col·legiat per poder canalitzar i debatre les nostres idees i inquietuds.

A les properes eleccions s’han de renovar 2 representants del sector pares-mares-tutors i 2 del sector mestres.

És una oportunitat per a les famílies de participar activament en qüestions que afecten l’educació dels vostres fills i filles.

Cartell eleccions 23 24