El primer dia d’escola

Hem començat un nou curs. Un curs molt diferent i molt especial, de fet, un curs únic. Un curs on la imaginació i la creativitat ens ajudaran a reinventar-nos i a créixer com a comunitat i com a escola. Temps de crisis és temps de cabòries, però també d’explosions artístiques, de creativitat. Així ho pensava Einstein: “en èpoques de crisis, només la imaginació és més important que el coneixement”.

L’equip de mestres i monitors del temps de migdia hem treballat per obrir la porta amb la millor de les acollides i avui s’ha pogut fer realitat un dels nostres anhels, omplir l’escola de somriures i de rialles, de soroll i de paraules, d’abraçades amb la mirada i de moltes emocions.

Hem fet dinàmiques d’acollida a l’aula, hem jugat amb els nostres amics i amigues, hem pogut gaudir de diferents espais de pati, hem estrenat espais nous… i poc a poc hem anat familiaritzant-nos amb totes les mesures que hem de tenir en compte. I per tots aquests canvis i pels que han de venir us necessitem més que mai a les famílies, perquè aquest curs és un bon repte i perquè volem que sigui molt especial, “per fer-nos costat mutu en un curs que serà un repte continu, però que, per als vostres fills i filles, volem que sigui el millor. Diferent, però amb el mateix valor de tots els altres que el seguiran. El present s’ha de viure amb passió, perquè és el fonament de tots els futurs. No el podem malbaratar.” (Dolors Freixas, “Famílies, us necessitem com mai“, Catorze Cultura Viva.)

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Bon curs a tots i a totes!

Petit recull de fotografies del primer dia:

Presentació de les mesures per aquest curs: