Dia de la dona

Fa dies que des de l’escola ens preparem pel Dia Internacional de la Dona i avui hem volgut compartir amb la comunitat educativa les dones de la nostra vida que més admirem. A l’exposició final que podreu veure a l’entrada de l’escola, hem fet un 8 gegant amb totes aquestes dones: mares, germanes, àvies, científiques, atletes, artistes, escriptores…

La Comissió de biblioteca ha fet també una selecció de llibres escrits per dones, o sobre dones, que ha exposat al vestíbul de l’escola. Aquesta exposició serà interactiva i en podrem gaudir totes les classes amb un servei de préstec.

La mateixa comissió ha ambientat l’exposició amb una projecció sobre el paper de les dones a l’esport. A l’escola en parlem, reflexionem i desitgem que en aquest àmbit també hi hagi igualtat d’oportunitats, ja que el paper de la dona és molt important, però sovint poc visible i poc representat als mitjans de comunicació. No tanquem els ulls. Avui i sempre eduquem per la igualtat.