Dates excursions vitxeteres 21-22

Aquest curs, com alguns ja sabeu, la comissió excursionista també ha reprès l’activitat que venia fent els últims anys i que va quedar aturada a causa de la pandèmia. Tornem amb molta empenta, amb noves incorporacions a la comissió, i sobretot amb moltes ganes d’oferir-vos un munt de propostes i sortides que esperem que siguin del vostre interès.

Pels que arribeu de nou a l’escola o que per les circumstàncies encara no heu pogut gaudir d’aquesta activitat, ens agradaria presentar-nos oficialment. Som una comissió petita però ben entesa, formada per cinc famílies de l’escola, molt aficionats a la natura i la muntanya. El nostre objectiu és organitzar una vegada al mes, excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.

Les excursions que oferim són de caràcter lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a totes les edats, inclús per als més petits de l’escola. Habitualment, unes dues setmanes abans de cada excursió es fa una convocatòria a través de la web, amb una circular per correu electrònic, a la Bynapp, i a través de cartells informatius que es pengen a les diferents portes de l’escola.

Sabem que durant l’Assemblea de l’AMIPA us vam dir que aquest mes de desembre faríem excursió, però per problemes logístics finalment no es podrà realitzar.

Si ja havíeu preparat les botes, no les deseu. Si encara no ho havíeu fet, aneu traient-los-hi la pols perquè d’aquí poquet comencem a caminar!

A continuació us deixem el calendari de dates previstes per les sortides d’aquest curs (subjectes a possibles canvis per qüestions de logística o meteorologia).

Dates excursions 2021 -2022

Diumenge 23 de gener

Diumenge 20 de febrer

Diumenge 27 de març